Druk.net na facebooku
START
    Informacje podstawowe
    REKLAMA / PROMOCJA
  1. Operator Systemu zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań aby prace zamówione i wykonane w systemie druk.net.pl były wolne od wad jakościowych.
     

  2. Prace dostarczone w formie pliku graficznego drukowane są w postaci „tak jak jest”. Operator druk.net.pl nie ma obowiązku sprawdzania, wprowadzania poprawek ani modyfikacji dostarczonych plików.
     

  3. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że zna ograniczenia techniczne i cechy druku wykonanego w techologii druku cyfrowego Xerox, HP Indigo, druku ploterowego oraz druku offsetowego, a w szczególności możliwą rozbieżność w kolorystyce prac wykonanych w tych technologiach. Szczególne cechy dla każdej z technologii druku dostępne są w opisie przy każdym z produktów oferowanych w systemie druk.net.pl.
     

  4. Użytkownik przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że rozbieżności w kolorystyce wydrukowanych prac w stosunku do obrazu wyświetlanego na monitorze komputerowym są naturalne i ściśle zależne od klasy monitora i jakości jego kalibracji
     

  5. Reklamacje dotyczące niezgodności kolorystyki w stosunku do oczekiwań będą rozpatrywane wyłącznie w wypadku wykonania uprzednio wydruku próbnego. Wykonawca akceptuje jedynie wydruki próbne wykonane w systemie druk.net.pl. Wydruk próbny musi być wykonany w tej samej technologii i na takim samym podłożu jak docelowy nakład. Dla druku offsetowego wydrukiem próbnym jest digital proof wykonany przez druk.net.pl. Użytkownik akceptuje niewielkie odchyłki kolorystyki pracy jakie mogą wystąpić pomiędzy wydrukiem próbnym a wydrukiem z zamówionego nakładu.
     

  6. Reklamacje dotyczące niezgodności z zamówieniem muszą zostać zgłoszone w formie pisemnej (e-mail) w możliwie najkrótszym czasie od odbioru pracy. Powtórne wykonanie zlecenia lub zwrot zapłaty może nastąpić wyłącznie po zwróceniu Wykonawcy zamówionego nakładu. Reklamacje wysyłane są serwisem kurierskim na koszt Wykonawcy.
     

  7. Operator zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w ciągu 3 dni roboczych i poinformowania o jej wyniku użytkownika.
     

  8. Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłek w transporcie powinny być zgłoszone w momencie odbioru towarów. Jeżeli nie ma takiej możliwości, należy zgłosić uszkodzenie do Operatora pisemnie np. pocztą e-mail z dołączeniem opisu rodzaju uszkodzenia. Jeżeli jest taka możliwość — należy dołączyć fotografię uszkodzenia. 

terminy realizacji
Terminy realizacji
Termin realizacji zależny jest od rodzaju wybranego produktu.
przygotowanie plików
Przygotowanie plików
Obowiązują zasady ogólne przygotowania plików do druku.
przesyłanie plików
Przesyłanie plików
Obowiązują zasady ogólne przesyłania plików do druku.
rabaty i współpraca
Rabaty
Z przyjemnością premiujemy naszych Klientów rabatami.
Operatorem internetowej drukarni DRUK.NET.PL jest D3 STUDIO WIESŁAW LEWANDOWSKI   |   15–157 Białystok, ul. Jaroszówka 63   |   tel. 85 653 74 03   |   STUDIO@D3STUDIO.PL
JESTEŚMY JEDYNĄ DRUKARNIĄ CYFROWĄ w Białymstoku i całej północno–wschodniej Polsce, która nieustająco świadczy swoje usługi od 2003 roku. Naszą specjalnością są niskonakładowe wydruki cyfrowe. Od wielu lat inwestujemy i wdrażamy najnowsze technologie druku - przede wszystkim druku cyfrowego, co pozwala nam na bezproblemową realizację większości zamówień w ciągu 24 godzin. W naszej codziennej ofercie znajdziesz wizytówki (drukowane zawsze na jutro!), ulotki (super jakość za pół ceny!), plakaty, swobodnie kalkulowane wydruki cyfrowe (pocztówki, katalogi). NA WCZORAJ ROBIMY CODZIENNIE!
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
« nie pokazuj więcej tej informacji »